YO!

HEJ! Igår var Anna,Emily,Lisa & jag på Liseberg. Det var en speciell upplevelse kan man säga. När vi hade vart där ett tag så skulle vi åka Flumride och självklart sa jag att jag ville sitta längst fram..(vilket jag snart skulle ångra ganska grovt xD) När vi steg ur båtarna sedan var jag Helt Genömblåt från Topp till Tå! Haha. Så jag kan bara ana att en förkylning är på väg ;) Nu ska mamma & jag till Stenungsund en sväng och titta lite :)
Hoppas ni har haft en trevlig helg! Kramar Lydia
wb,wb,wb

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jaa... Minst sagt speciellt... Men men ;) Inte igen om man säger så.... :/

Jag hade kul, trots allt :)

Du är så söt i dina glasögon!!

Bli inte sjuk :((

2010-09-05 @ 14:51:45
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0