I got soul but I'm not a soldier


Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f1.8D

Återigen har jag haft några mycket händelserika veckor. I fredags åkte mamma och jag till Stockholm där jag var med pappa i Bålsta. Träffade de kända "bålsta grabbarna" och badade på ingarö. Den svenska skärgården är så otroligt vacker. Vattnet var sviiiin kallt, men jag är då ingen badkruka...Hehe.

Förresten kändes det otroligt skumt att träffa några man pratat så mycket med men aldrig IRL.. Det började med att jag gömde mig bakom en gran när jag skulle träffa simon. Haha. men det gick ju bra, och här sitter jag och skriver medans en del av mitt hjärta är kvar i Bålsta.. ♥

Igår blev mormor ännu sämre så alla i familjen åkte direkt till kristianstads sjukhus. Läget är stabilt, men det känns fruktansvärt att se min kära mormor så svag.

Det här blev ett LÅÅÅNGT inlägg men jag försöker bara informera er om vad som händer hela tiden. There is alot going on you see. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: B E X

sv; tack så mycket, jättekul o höra :))

2011-08-27 @ 10:58:36
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0