TISDAG!

photobooth,photobooth,photobooth in miene ♥

HOLA AMIGOS! Idag hade jag officiellt mitt första nationella prov i Svenska! Det gick okej, men inte super. Hoppas på VG. Efter provet åkte vi skridskor med D navet i..ishallen x) det var smärtsamt men dock ganska kul :)
För någon timma sedan åkte lilla Felicia hem. Vi har fotat, "gjort matte" och sovit :D

Imorgon har jag matteprov, på Torsdag den andra delen i det svenska nationella provet. Fan vad jag HATAR det här.. Men tack o LOV är det LOV snart.. ;)

Kommentarer
Postat av: felicia sjögren

Vi hade det så roligt, det får vi göra om, till sommaren då det finns massor med sol :D älskar dig med :* <3

2011-02-08 @ 21:49:15
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

inga problem sötan,

allt bra? :)

2011-02-08 @ 22:08:45
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Saga Wikström

haha söt bild :)

2011-02-11 @ 11:58:15
URL: http://sagawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0