JUNE



(bilder från April & Maj i år) Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f/1.8D

HALLOJSAN! Niornas avslutningsfest i tisdags var jätte kul! Först nu känner jag en rädsla för framtiden. Stora Höga har blivit en trygghet genom åren. Idag åker förresten Madde (och jag) till Kreta! Jag kommer chocka henne när hon öppnar sin reseväska och inser att jag ligger däri :))  Idag ska jag bara chilla och förhoppningsvis ha viljan att avsluta mina sista skoluppgifter i nian, faktiskt de sista i hela grundskolan! WOW, jag kommer fan börja gymnasiet till hösten..Erkänn sjukt?  Ha en go långhelg!

Kommentarer
Postat av: Linnea Isabelle

Tjenaretjenare!

Har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iPhone skal från mirabling.se.

Om du inte har en iPhone själv kan du ju alltid överraska någon annan! oooch ursäkta mig så hemskt mycket om du inte vill ha sån här reklam :)

2011-06-03 @ 17:37:37
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0