No, i can't live without you..

Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f1.8D

TJOHO! Spöregnade i morse och solen skiner nu. Ibland gillar jag verkligen Sveriges väderskiftningar.
Annars Hade ett spanskaprov idag som är till för en undersökning. Tog över 2 och en halv timma att göra färdigt 1 av 3 delar.. Jag känner att jag aldrig riktigt hinner förebereda mig inför saker riktigt. Men så kan det va.

NU ska jag gå och kyssa mina fantastiska, underbara, HELT klart bästa skor någonsin. Som jag sa om ett annat skorpar en gång, "Kärlek vid första ögonkastet".

Kommentarer
Postat av: Torkelhedda

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-11-24 @ 15:06:32
URL: http://torkelhedda.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0