It's FRIDAY!

En härlig vårdag utanför Stockholm I April. Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f/1.8D


HALLOJ! Förlåt för skit dålig uppdatering. Skolan tar all min tid som ni förstår.. Det har också hänt mycket den senaste tiden. Allt förändras hela tiden och det är på gott och ont. Jag var så lycklig att jag tillsamans med Madde och Felicia kom in på IT-multimedia musik linjen på IT-gymnasiet. Men så sent som I ONSDAGS fick jag ett brev där det stod att linjen har lagts ner! Har alltså EN vecka på mig nu att hitta en ny skola. Känns riktigt kasst asså.  Har ni några förslag på bra IT-multimedia skolor I Gbg kan ni ju gärna kommentera (:

NU ska jag göra färdigt min engelska recension om "The Boy in the Striped Pyjamas" och sedan sova. Hmm.., men det är ju ändå Fredag och det blir jag påmind hela tiden om tack vare Rebecca Blacksssss lååååååt. Friday har satt sig i min skalle..TYVÄRR! ><  HA'T BRA! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0