Thunder rolls


(stenungsund en VACKER sommar/vår dag! Inte alls som idag..) Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f/1.8D


Saknar solen jätte mycket. Vill att regnet ska sluta och..Det är verkligen "no sunshine when he's gone". Känns så skumt, men så är nog sanningen. connection, connection gone. Life goes on, or not? Haha vet faktiskt ingenting längre. Det ända jag vet är att jag kommer sakna mina vänner som fan när vi slutar nian. Känns mycket smärtfullt. Hatar som förändringar. Får se vad som sker härefter. Ska ta dagarna som de kommer.

Ska göra läxor nu, och eftersom vi ska orientera här i närheten imorgon ska jag nog checka läget där kontollerna finns också! ;) HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0