Onsdag-Söndag

Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f/1.8D

Onsdag: KONSERTEN var! estet 11a och b uppträdde med våra låtar. Min grupp hade Jag kommer med veronika
Maggio och I'm so Happy men Salem Al Fakir. Det gick bättre än förväntat och det var jävligt skoj!

Torsdag: Fick en idé om att pröva mig på shuffling..Tyckt det var ASKUL så vill fortsätta lära mig! Beställde även hem en..IPHONE 4S! Ahhhhhh, can't wait until it gets here!

Fredag: "Dyngade" eller dygnade som det egentligen heter med bästa Elina och Sandra. Tittade på Idol,shufflade,busade & var ute i stjärnornas sken..Poetiskt,men det var faktiskt mycket stjärnor! Haha. Orkade inte riktigt vara uppe ett helt dygn så vi alla däckade i soffan. Så gölligt.

Lördag: Vaknade vid 11. Åkte till Torp med Elina & sandra. Senare på kvällen tittade vi på den sista Harry Potter filmen. Känns så sorgligt att allt är över nu :'(. Men bra var den,och känslosam för äkta Harry älskare.

NU: Göra ett inlägg om lite nya saker. Sedan städa och beställa hem fler foton från kamerahuset. HADETBRA!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lydia jag har skickat ett SMS till dig!? Eftersom du inte har svarat där så får ja skriva på dinn blogg också. Om du ville hitta på nåt imon!? Hoppas du ser detta!:)

2011-11-05 @ 02:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0