My hands, they're strong But my knees were far too weak


Bild från när mamma och jag fotade för några veckor sedan!♥ Nikon D3000 + Nikkor 50  f.1/8 mm


Tidiga och långa dagar nu förtiden, GYMNASIET alltså. Trots att Madde, felicia och jag inte kom i samma klass så känns det bra nu. Alla är supergoa verkligen och jag är säker på att jag kommer trivas. School is hard, men det kommer vara värt det.

Kom för övrigt precis hem från att ha simmat med felicia och kört lite parkour. Gjorde det igår med sandra också, vi ska nämligen göra en film till våran vän Johan (The pro himself) :D Nu ska jag städa..som vanligt..Velvet (min kanin) har blivit väldigt galen på sistone, oldar och säljer droger och sådan skit. Lite besviken är jag allt..

HA DET! (Blogguppehållet borde vara över nu..För som ni märker har det varit ett ganska långt sådant)

Kommentarer
Postat av: L I N N

Hej! Har en liten TOKIOHOTEL bloppis på min blogg!

Checka gärna in den & kommentera om det är något fint du kanske är intresserad av att köpa? :)



Direktkänk till inlägget: http://linnfelicia.blogg.se/2011/september/tokio-hotel-bloppis.html#comment



KRAMISAR!!

2011-09-04 @ 18:53:29
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: felicia

håller med dig att de är jobbigt för att vi slutar sent, haha de är jätte roligt att simma, bra för kroppen! :P de äckliga var att gubbarna stod och tittade på när vi och tanterna simmade :S hahha <3 du är så vacker kvinna! :P <3 puss

2011-09-11 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0