Sjutton ideeeeg!

Idag för sjutton år sedan födde min älskade mamma en liten skitunge vid namn Lydia. Jo det är min födelsedag idag. Känns Inte så annorlunda, förutom att saknaden rivits upp igen. Ett telefon samtal från mormor fick jag ju inte. Men det har vart en bra dag tack vare mamma. Inte bara på grund av de fina presenterna jag fick, utan för att hon är bäst helt enkelt. Åt en god mousse tårta med passionsfrukt och hallon. Chillade hemma och bara tog det lugnt. Bloggade förresten inget på lovet som ni kanske märkte. Var i Stockholm och när jag kom hem igen fick jag danske besök resten av lovet. Ska skriva om det någon annan dag, nu ska jag gå på den första kvälls promenaden som 17-åring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0