Hårboll

Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f/1.8D

Visst är han über söt min lille tjockis? Fyller 6 år nu I februari. Så gammal han börjar bli skruttisen. Men lika sprallig är han för det, skuttar varje dag, och framför allt är han fortfarande en master på att bita sönder mina iPhone sladdar och lampsladdar .. ♥

Förresten håller jag på att göra en egen låt, till ett projekt inom musikproduktionen. Kommer bli spännande att se hur det här slutar..Det ända jag vet är att den ska handla om mitt starka band till min mormor. Fast det ska inte vara någon sorglig låt utan tvärtom en positiv låt. precis som jag vill minnas henne. Så om någon har förslag till den är det bara att maila eller kommentera. c:

PEACE BROS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0