TUNISIEN!



Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm
 
Igår natt kom jag och mamma hem från våran Tunisien resa!  Att vi skulle resa förra fredagen visste jag. Fast visste inte vart. Men som sagt blev det Tunisien vilket jag är myyycket glad över. Möttes av en otrolig
hetta. The African HEAT! Vi åkte till Monastir men hamnade i ett hotell ute på vishan. Första dagen var en kattafuckingstrof, men allt blev bättre. Alltid när något var konstigt eller skumt fck vi tänka "CAUSE THIS IS AFRICA!" Då blev allt lugnare. Gick inte att shoppa någonting eftersom Tunisierna är så pass hårda och icke tolererande när det gäller det svenska "tittandet". Arbetarna på hotellet gjorde allt SÅ MYCKET BÄTTRE! Vilka underbara människor. Varje dag badade vi i havet, och stekte i solen. Är faktiskt lite brun den här gången. KORS I TAKET KORS I TAKET!! Förresten är många Tunisier heta. Såg flera stycken jag hade kunnat tänka mig att stoppa ner i väskan till hemresan. Men så blev det ju inte..Inte den här gången iaf. Kanske nästa. Är i vilket fall nöjd med resan över lag. När det händer mycket är det kul, så jag är satisfied. Dessutom var det underbart att spendera en härlig vecka med mor min. ♥ Berättar med senare. Om jag orkar. Maha, CYA BITCHES! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0