Into another time



Nikon D3000 + Nikkor 18-105 mm

HALLÅ! Ursäkta mitt uppehåll. Faktiskt så har datorn jag är på nu legat nere ett tag. Bloggar helst härifrån. Men förhoppningsvis kommer den funka nu (om inte vårat CP internet förstör allt) Så ni kanske undrar, Vad har Lydia haft för sig på senaste tiden? OCH då kan jag säga att de Största sakerna som har hänt den senaste tiden är;

♥ Tittade på Eurovision med mina fina vänner och fick med rysningar se underbara Loreen vinna världens största musiktävling
♥ Firade min kära moder på morsdag med ett brev om hur underbar hon är
♥ Daniel tog studenten! Samma dag fick jag även se Felicias små kattungar <--
♥ Jag började en vacker dag "äga" i TF2.. (min Steam är förresten Lyro95)
♥ Lämnade in mitt sista skolarbete (fast det gick åt pipsvängen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0