Dags igeeeen

Vecka 1- Vecka 4

TJOOOOOOOOOSAN! Har plockat fram mina färgade shorts som jag tänkt bomba med nitar. Tyvärr var alla nitarna på panduro stulna, så blev inget gjort idag. MEN imorgon då ni! Ska köpa nitar på Shock efter plugget tänkte jag. Tycker det är fruktansvärt snyggt med dye dippade shorts också, ska försöka mig på det också ;D

Nu ska jag tona mina toppar rosa igen, ni ser ju skillnaden efter 4 veckor. Kör rosa en gång till, nästa gång blir det eventuellt lila eller turkost. VAD TYCKER NI?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lila!

2012-03-18 @ 22:45:31
Postat av: Felicia

rött skulle vara snyggt!! lila är också snyggt! puss:*

2012-03-21 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0