WAFFLEDAGEN


Trololooolo Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f/1.8D


YOYO! Får inleda med att säga GLAD VÅFFELDAG!
Fredagen var jätte mysig, spenderades med kära vänner at Elinas crib när hon hade sin halv åtta hos mig. Vilken kock hon är! I was like OMG!

Igår tänkte jag lägga ca 1 timma på att fixa mina jeans från Bik Bok till shorts. Tog INTE en kvart, de är inte ens nära klara än.. Klippte de, failade och var tvungen att sy. Skulle bleka över natten med klorin. hade inte ändrat färg alls insåg jag när jag tittade imorse. NU iaf försöker jag igen, förhoppningsvis är blekningen klar imorn för då ska jag färga dem! Jippppeeeeee

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gött!! Maten var grym!!

2012-03-26 @ 15:06:48
Postat av: anna

Men gud vad fin du är! Ja, jag kommer ihåg när din mormor gick bort. Förstår att du mådde dåligt extra mycket nu när jag själv går igenom det...

2012-04-05 @ 16:19:49
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0