Will you stay with me

 
 
Aww, titta så sur jag var.. Lite charmigt att titta tillbaka och minnas alla dessa stunder. Det var många år sedan nu jag och min familj bodde i lilla Dominikanska republiken. Ett helt år levde vi i den tropiska hettan, levde rövare i vårat hus och åkte till havet varje Söndag. Men tiden rinner iväg, det här var hela 11 år sedan. Jag lärde mig mycket där borta, disciplinen i den Amerikanska skolan , orättvisan som finns i världen. Antingen var man rik eller fattig. Skillnaden enorm från Sverige. Men det fick mig att inse hur bra jag har det, och hur lycklig jag borde vara över min situation. En vacker dag ska jag åka tillbaka och besöka gamla minnesplatser. Kommer väcka mycket känslor. LEVE VARE DOMINI! ♥

Kommentarer
Postat av: Mickan

åhhååååååaaaawwwww Sååååå söööt! Så himla sööt!!! (h) ARHH (H)(H)(H)(H) <3<3<3 bara så himla söt blir gaa-an!

2012-10-17 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0